Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine podjetja GITAS, Kranj, d.o.o., so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino upravlja podjetje GITAS, Kranj, d.o.o., Zgornje Bitnje 1, 4209 Žabnica, davčna številka: SI24828289, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem GITAS, Kranj, d.o.o., in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih prodajalca.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Načini plačila

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
–   z gotovino ob prevzemu
–   z nakazilom na račun prodajalca po predračunu (ob nakazilu navedite sklicno št.)
–   s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro in BA Maestro)
–   s kreditno obročno kartico Visa Electron Abanka do 12 obrokov
–   s kreditno obročno kartico Visa ali Mastercard NLB do 12 obrokov*
–   s kreditno obročno kartico Diners Club do 12 obrokov*
*samo na lokaciji prodajalca
Na prevzemnem mestu prodajalca je možno plačilo z gotovino ali z zgoraj navedenimi karticami.

V kolikor v 48 urah za naročila, ki naj bi bila plačana po predračunu ne bomo prejeli plačila, bo vaš nakup smatran kot neveljaven.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na prodaja2@gitas.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Pozor!
Stroški provizije pri plačilu po povzetju, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v strošek nakupa in jih kupec plača sam ob prevzemu neposredno Pošti Slovenije (poštarju ob dostavi oz. ob prevzemu na enoti Pošte Slovenije).

Izdaja računa

Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in  stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Na prevzemnem mestu prodajalca so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine prodajalca. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
·         plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
·         po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo prodajalca,
·         slovenski uporabniki Diners kartic lahko nakup na obroke izvedejo samo ob osebnem prevzemu blaga na našem naslovu. V primeru obročnega
nakupa se cene izdelkov podražijo za 4% pri nakupu na 3 obroke, za 6% pri nakupu na 6 obrokov, za 8% pri nakupu na 9 obrokov, ter za 10% pri
nakupu na 12 obrokov.
:         uporabniki MasterCard NLB kartic lahko nakup na obroke izvedejo samo ob osebnem prevzemu blaga na našem naslovu. V primeru obročnega
nakupa se cene izdelkov podražijo, točen izračun se naredi na lokaciji prodajalca in je odvisen od vrednosti nakupa in števila obrokov.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.
Če želite, da vam izdamo račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
Spletna trgovina prodajalca pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
·         z gotovino ob prevzemu (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
·         z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu
·         s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Maestro, BA Maestro)
·         z obročnim plačilom do 12 obrokov z Diners Club kartico (samo na lokaciji prodajalca)
:         z obročnim plačilom do 12 obrokov z Mastercard NLB kartico (samo na lokaciji prodajalca)
·         odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po predračunu.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 8 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja2@gitas.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na lokacijo prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu neuporabljen, nepoškodovan ter v originalno zaprti in nepoškodovani embalaži.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Dobavni rok

Dobavni rok za posamezne izdelke iz kategorije »NA ZALOGI« je 1-3 delovne dni v kolikor blago pošiljamo po pošti. Lasten prevzem na lokaciji Gitas je možen takoj. Za ostale izdelke, ki niso na zalogi je predviden dobavni rok 5-10 delovnih dni oziroma je odvisen od zaloge proizvajalca Karcher. Različne naročene izdelke vam bomo dostavili glede na skupni dobavni rok.

Garancija

Artikli imajo garancijo kot je navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok za artikle Karcher iz programa Dom in Vrt je 2 leti.

Dostava in strošek dostave

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Strošek dostave se prikaže v nakupovalni košarici in se prišteje k skupnim stroškom nakupa. Znesek dostave znaša 5,00 EUR za dostavo aparatov ali 2,50 EUR za dostavo čistil ali dodatne opreme.

Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.
Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04/ 23-15-700 ali po elektronski pošti na prodaja2@gitas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gitas, Kranj, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 01. maja 2016.

vzemi_racun